🛒 Obchodní podmínky
Tyto všeobecné obchodní podmínky ("Podmínky") společnosti KRÁLOVCOVI LUXUSNĚ PRAŽENÉ s.r.o., IČO 23244623, se sídlem Šlovice 12, 32100 Dobřany, e-mail: info@kralovcovilp.cz, telefon: +420 735 160 101 ("Prodávající" nebo "My") upravují vzájemná práva a povinnosti mezi Vámi (kupujícím) a Námi při prodeji Zboží přes e-shop https://kralovcovilp.cz.
I. 📝 Všeobecná Ustanovení a Smlouva
-
Předmět a forma: Tyto Podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy ("Smlouva") a řídí se českým právem (Občanský zákoník). Smlouva se uzavírá na dálku prostřednictvím webového rozhraní e-shopu.
-
Komunikace: Komunikace probíhá primárně na dálku. Náklady na dálkovou komunikaci hradíte Vy (základní sazby).
-
Přednost dohody: Pokud se s Vámi v rámci nákupu domluvíme na něčem jiném než v těchto Podmínkách, má konkrétní dohoda přednost.
-
Zpracování údajů: Informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou uvedeny v Zásadách zpracování osobních údajů.
II. 🤝 Uzavření Smlouvy a Objednávka
-
Objednávka: Vytvoříte ji v e-shopu. Jde o Váš neodvolatelný návrh na uzavření Smlouvy. Musí obsahovat informace o Zboží, Ceně, dopravě, platbě a Vaše kontaktní údaje.
-
Souhlas: Před odesláním Objednávky musíte potvrdit seznámení se a souhlas s těmito Podmínkami. Objednávka se odesílá tlačítkem "Objednávka zavazující k platbě".
-
Uzavření Smlouvy: Smlouva je uzavřena, jakmile Vám potvrdíme Objednávku na Váš e-mail.
-
Chybná Cena: Při zjevně chybné Ceně v e-shopu nebo Objednávce nejsme povinni Zboží za tuto cenu dodat. Kontaktujeme Vás s nabídkou na novou Smlouvu.
-
Závazek k platbě: Uzavřením Smlouvy Vám vzniká závazek k zaplacení Celkové ceny (Cena zboží + Cena za dopravu).
III. 👤 Uživatelský Účet
-
Registrace: Na základě registrace můžete získat Uživatelský účet. Jste povinni uvádět správné a pravdivé údaje a udržovat je aktuální.
-
Zabezpečení: Jste povinni zachovávat mlčenlivost o přístupových údajích (uživatelské jméno a heslo). Účet je osobní.
-
Zrušení: Účet můžeme zrušit, pokud jej více než dva roky nevyužíváte nebo porušíte své povinnosti dle Smlouvy.
IV. 💰 Platba a Vlastnické Právo
-
Cena: Celková cena (včetně DPH a všech poplatků) je uvedena v e-shopu a v návrhu Objednávky.
-
Způsoby platby: Můžete platit bankovním převodem (splatnost do 3 dnů), kartou online (splatnost do 2 dnů, platba přes ShoptetPay), dobírkou (při převzetí) nebo hotově (při osobním odběru).
-
Faktura: Bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a zaslána na Váš e-mail.
-
Vlastnické právo: Ke Zboží na Vás přechází až po úplném zaplacení Celkové ceny a převzetí Zboží.
V. 📦 Dodání Zboží
-
Doručení: Zboží doručujeme pouze v rámci České republiky. Můžete si vybrat z možností: osobní odběr na provozovně, osobní odběr na výdejních místech, nebo doručení dopravní společností.
-
Doba dodání: Je závislá na dostupnosti Zboží a zvoleném způsobu doručení/platby. Předpokládaná doba bude sdělena v potvrzení Objednávky.
-
Převzetí: Jste povinni zkontrolovat neporušenost obalu při převzetí od dopravce. V případě závady na obalu Zboží nepřebírejte a informujte dopravce i Nás.
-
Nepřevzetí: Pokud Zboží nepřevezmete (kromě poškozeného obalu), nejedná se o odstoupení od Smlouvy. My můžeme od Smlouvy odstoupit a vzniká nám nárok na úhradu nákladů na dopravu a případné náhrady škody.
-
Nebezpečí škody: Přechází na Vás převzetím Zboží. Pokud Zboží nepřevezmete, přechází na Vás v okamžiku, kdy jste měli možnost ho převzít.
VI. 🛡️ Práva z Vadného Plnění (Reklamace)
-
Záruka: Zaručujeme, že Zboží je v době přechodu nebezpečí škody bez vad a má dohodnuté/očekávané vlastnosti.
-
Uplatnění vady: Vadné plnění oznamte (reklamujte) na naše kontaktní adresy.
-
Práva z vad:
-
Při podstatném porušení Smlouvy máte právo na: dodání nového Zboží/chybějící části, opravu, přiměřenou slevu nebo odstoupení od Smlouvy.
-
Při nepodstatném porušení Smlouvy máte právo na: dodání nového Zboží/chybějící části, opravu nebo přiměřenou slevu. Pokud vadu neodstraníme včas, můžete odstoupit od Smlouvy.
-
-
Vyřízení reklamace: Reklamaci potvrdíme e-mailem a vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů. O vyřízení Vás budeme informovat e-mailem.
-
Lhůta pro spotřebitele: Jako spotřebitel můžete uplatnit práva z vadného plnění u spotřebního Zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí.
-
Náklady: Při oprávněné reklamaci máte nárok na náhradu účelně vynaložených nákladů (např. na dopravu).
VII. 🔙 Odstoupení od Smlouvy
-
Spotřebitel: Jako spotřebitel máte právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů ode dne převzetí Zboží (případně poslední dodávky). Odstoupit můžete jakýmkoli prokazatelným způsobem (e-mail, dopis).
-
Výjimky: Od Smlouvy nelze odstoupit např. u Zboží upraveného na Vaše přání, zboží podléhajícího rychlé zkáze, zboží v uzavřeném obalu vyňatého z hygienických důvodů, nebo u dodání digitálního obsahu s Vaším výslovným souhlasem před uplynutím lhůty.
-
Vrácení peněz a Zboží: Cenu Vám vrátíme do 14 dnů od účinnosti odstoupení, ale ne dříve, než nám Zboží vrátíte nebo prokážete jeho odeslání. Zboží nám musíte zaslat zpět do 14 dnů od odstoupení.
-
Náklady na vrácení: Náklady na vrácení Zboží k Nám hradíte Vy. My Vám vrátíme Cenu za dopravu k Vám pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu námi nabízenému způsobu dodání.
-
Poškození: Odpovídáte za snížení hodnoty Zboží, pokud jste s ním nakládali jinak, než je nutné s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.
-
Odstoupení Prodávajícím: Můžeme odstoupit od Smlouvy, pokud existují objektivní důvody, proč nelze Zboží dodat.
VIII. ⚖️ Řešení Sporů a Závěrečná Ustanovení
-
Stížnosti: Vyřizujeme je prostřednictvím e-mailu info@kralovcovilp.cz.
-
Mimosoudní řešení: K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je příslušná Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).
-
Volba práva: Právní vztah se vždy řídí právem České republiky.
-
Účinnost: Tyto Podmínky nabývají účinnosti 1.ledna 2026.
