🛒 Obchodní podmínky

Tyto všeobecné obchodní podmínky ("Podmínky") společnosti KRÁLOVCOVI LUXUSNĚ PRAŽENÉ s.r.o., IČO 23244623, se sídlem Šlovice 12, 32100 Dobřany, e-mail: info@kralovcovilp.cz, telefon: +420 735 160 101 ("Prodávající" nebo "My") upravují vzájemná práva a povinnosti mezi Vámi (kupujícím) a Námi při prodeji Zboží přes e-shop https://kralovcovilp.cz.


I. 📝 Všeobecná Ustanovení a Smlouva

  • Předmět a forma: Tyto Podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy ("Smlouva") a řídí se českým právem (Občanský zákoník). Smlouva se uzavírá na dálku prostřednictvím webového rozhraní e-shopu.

  • Komunikace: Komunikace probíhá primárně na dálku. Náklady na dálkovou komunikaci hradíte Vy (základní sazby).

  • Přednost dohody: Pokud se s Vámi v rámci nákupu domluvíme na něčem jiném než v těchto Podmínkách, má konkrétní dohoda přednost.

  • Zpracování údajů: Informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou uvedeny v Zásadách zpracování osobních údajů.


II. 🤝 Uzavření Smlouvy a Objednávka

  • Objednávka: Vytvoříte ji v e-shopu. Jde o Váš neodvolatelný návrh na uzavření Smlouvy. Musí obsahovat informace o Zboží, Ceně, dopravě, platbě a Vaše kontaktní údaje.

  • Souhlas: Před odesláním Objednávky musíte potvrdit seznámení se a souhlas s těmito Podmínkami. Objednávka se odesílá tlačítkem "Objednávka zavazující k platbě".

  • Uzavření Smlouvy: Smlouva je uzavřena, jakmile Vám potvrdíme Objednávku na Váš e-mail.

  • Chybná Cena: Při zjevně chybné Ceně v e-shopu nebo Objednávce nejsme povinni Zboží za tuto cenu dodat. Kontaktujeme Vás s nabídkou na novou Smlouvu.

  • Závazek k platbě: Uzavřením Smlouvy Vám vzniká závazek k zaplacení Celkové ceny (Cena zboží + Cena za dopravu).


III. 👤 Uživatelský Účet

  • Registrace: Na základě registrace můžete získat Uživatelský účet. Jste povinni uvádět správné a pravdivé údaje a udržovat je aktuální.

  • Zabezpečení: Jste povinni zachovávat mlčenlivost o přístupových údajích (uživatelské jméno a heslo). Účet je osobní.

  • Zrušení: Účet můžeme zrušit, pokud jej více než dva roky nevyužíváte nebo porušíte své povinnosti dle Smlouvy.


IV. 💰 Platba a Vlastnické Právo

  • Cena: Celková cena (včetně DPH a všech poplatků) je uvedena v e-shopu a v návrhu Objednávky.

  • Způsoby platby: Můžete platit bankovním převodem (splatnost do 3 dnů), kartou online (splatnost do 2 dnů, platba přes ShoptetPay), dobírkou (při převzetí) nebo hotově (při osobním odběru).

  • Faktura: Bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a zaslána na Váš e-mail.

  • Vlastnické právo: Ke Zboží na Vás přechází až po úplném zaplacení Celkové ceny a převzetí Zboží.


V. 📦 Dodání Zboží

  • Doručení: Zboží doručujeme pouze v rámci České republiky. Můžete si vybrat z možností: osobní odběr na provozovně, osobní odběr na výdejních místech, nebo doručení dopravní společností.

  • Doba dodání: Je závislá na dostupnosti Zboží a zvoleném způsobu doručení/platby. Předpokládaná doba bude sdělena v potvrzení Objednávky.

  • Převzetí: Jste povinni zkontrolovat neporušenost obalu při převzetí od dopravce. V případě závady na obalu Zboží nepřebírejte a informujte dopravce i Nás.

  • Nepřevzetí: Pokud Zboží nepřevezmete (kromě poškozeného obalu), nejedná se o odstoupení od Smlouvy. My můžeme od Smlouvy odstoupit a vzniká nám nárok na úhradu nákladů na dopravu a případné náhrady škody.

  • Nebezpečí škody: Přechází na Vás převzetím Zboží. Pokud Zboží nepřevezmete, přechází na Vás v okamžiku, kdy jste měli možnost ho převzít.


VI. 🛡️ Práva z Vadného Plnění (Reklamace)

  • Záruka: Zaručujeme, že Zboží je v době přechodu nebezpečí škody bez vad a má dohodnuté/očekávané vlastnosti.

  • Uplatnění vady: Vadné plnění oznamte (reklamujte) na naše kontaktní adresy.

  • Práva z vad:

    • Při podstatném porušení Smlouvy máte právo na: dodání nového Zboží/chybějící části, opravu, přiměřenou slevu nebo odstoupení od Smlouvy.

    • Při nepodstatném porušení Smlouvy máte právo na: dodání nového Zboží/chybějící části, opravu nebo přiměřenou slevu. Pokud vadu neodstraníme včas, můžete odstoupit od Smlouvy.

  • Vyřízení reklamace: Reklamaci potvrdíme e-mailem a vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů. O vyřízení Vás budeme informovat e-mailem.

  • Lhůta pro spotřebitele: Jako spotřebitel můžete uplatnit práva z vadného plnění u spotřebního Zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí.

  • Náklady: Při oprávněné reklamaci máte nárok na náhradu účelně vynaložených nákladů (např. na dopravu).


VII. 🔙 Odstoupení od Smlouvy

  • Spotřebitel: Jako spotřebitel máte právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů ode dne převzetí Zboží (případně poslední dodávky). Odstoupit můžete jakýmkoli prokazatelným způsobem (e-mail, dopis).

  • Výjimky: Od Smlouvy nelze odstoupit např. u Zboží upraveného na Vaše přání, zboží podléhajícího rychlé zkáze, zboží v uzavřeném obalu vyňatého z hygienických důvodů, nebo u dodání digitálního obsahu s Vaším výslovným souhlasem před uplynutím lhůty.

  • Vrácení peněz a Zboží: Cenu Vám vrátíme do 14 dnů od účinnosti odstoupení, ale ne dříve, než nám Zboží vrátíte nebo prokážete jeho odeslání. Zboží nám musíte zaslat zpět do 14 dnů od odstoupení.

  • Náklady na vrácení: Náklady na vrácení Zboží k Nám hradíte Vy. My Vám vrátíme Cenu za dopravu k Vám pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu námi nabízenému způsobu dodání.

  • Poškození: Odpovídáte za snížení hodnoty Zboží, pokud jste s ním nakládali jinak, než je nutné s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.

  • Odstoupení Prodávajícím: Můžeme odstoupit od Smlouvy, pokud existují objektivní důvody, proč nelze Zboží dodat.


VIII. ⚖️ Řešení Sporů a Závěrečná Ustanovení

  • Stížnosti: Vyřizujeme je prostřednictvím e-mailu info@kralovcovilp.cz.

  • Mimosoudní řešení: K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je příslušná Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

  • Volba práva: Právní vztah se vždy řídí právem České republiky.

  • Účinnost: Tyto Podmínky nabývají účinnosti 1.ledna 2026.